• یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نویسنده : سید محمد مهدی آیت اللهی
آخرین آپدیت : 1400/09/01
زمان مورد نیاز برای خواندن : 12 دقیقه

در این مقاله به استراتژی های جدید در حوزه تبلیغات و مقایسه تبلیغات برند جدید مهد فرش با برند قدیمی تری شهر فرش می پردازیم.

مهد فرش یا شهر فرش مسئله این است !!!

استراتژی جالب برند مهد فرش برای بقاء در رقابت فروش فرش در ایران با تقلید در نامگذاری شروع می شود نام مهد که شباهت گفتاری زیادی با "شهر" داردقدم اول, برای شروع برندینگ این شرکت واسط فروش فرش است.

بعد از تبلیغات انبوه و گران قیمت برند شهر فرش در سطح شهر و تلویزیون, گوش مردم با آوای شهر فرش عادت کرده بود ولی به تازگی برندی جدید در همان حوزه با همان سبک شروع به تبلیغات انبوه با همان سبک تلویزیونی و بیلبوردی کرده است.

محصولات و رنگ سازمانی یکسان برند شهر فرش و مهد فرش باعث شده که حتی در طراحی تبلیغات تلویزیونی و بنری تشخیص این دو برند را به کاری سخت تبدیل کند. 

به وضوح مشخص است که هزینه تبلیغاتی برند شهر فرش به واسط استفاده از آقای پژمان جمشیدی به عنوان یک بازیگر مشهور اختلاف فاحشی با برند مهد فرش دارد ولی با زیرکی و هوشمندی تیم مارکتینگ مهد فرش کفه ترازو به نفع این شرکت سنگینی می کند.    

این استراتژی برندینگ مهد فرش برای کسب بازار فروش بهتر شیپور جنگ رو در رو را به صدا در می آورد در این مقطع خلاقیت باعث می شود که نام یکی از این دو برند برسر زبان ها بیوفتد . خلاقیتی که بتواند تمایز و تفاوت برند ها را در ذهن مخاطبان خرید فرش هک کند , این ویژگی باید فراتر از یک پارکینگ طبقاتی , تنوع کالا , یا حتی ارسال رایگان, که همه جزء وظایف یک برند بزرگ است باشد .

کلام آخر

همیشه استفاده کردن از روش های جدید, در تبلیغات منجر به جذب مخاطب نمی شود و گاها هزینه های زیادی را باید انجام داد . وظیفه یک دیجیتال مارکتر حرفه ای استفاده از موضوع های ترند بازار برای کاهش هزینه های جذب مخاطبان حول برند خود است. که این کار را برند مهد فرش توانست در بهترین زمان و به روشی نرم برای رقابت در این صنعت پول ساز ایران انجام دهد.

نظرات(2)


Apetamp

Robin July 14, 2020 at 4 02 pm <a href=https://bestcialis20mg.com/>cialis without a doctor's prescription</a> A total of 235 premenopausal women diagnosed with pT1mic pT1a breast cancer or intraepithelial neoplasia, or 5 year Gail risk 1


1401/08/18 پاسخ


سپهر

چقدر قشنگ گفتید


1400/10/19 پاسخ

نظر خود را وارد کنید