• چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نویسنده : تیم فنی مجموعه Tmayt
آخرین آپدیت : 1400/04/30
زمان مورد نیاز برای خواندن : نامشخص

بخش پرسش و پاسخ برنامه نویسان

بخش پرسش و پاسخ برنامه نویسان

سوالات و اشکالات برنامه نویسی خودت رو در جهت مشاوره رفع باگ و آموزش در کامنت های این صفحه بپرس و منتظر باش که یه متخصص بهت پیام بده و اگر شایسته دونستی مارو به بقیه معرفی کن.

 

نظرات(2)


arsham

سلام من چطوری میتونم از دستوات conda استفاده کنم ؟ توی cmd که میزنم 'conda' is not recognized as an internal or external command, این خطا رو میده


پاسخ ادمین :

سلام برای استفاده از محیط های conda دو راه وجود داره یکی استفاده از نرم افزار anaconda navigator که داکیومنت آن به آدرس https://docs.anaconda.com/anaconda/navigator/ و یا استفاده از miniconda که داکیومنت آن به آدرس https://docs.conda.io/en/latest/miniconda.html میباشد ، اول باید یکی از این نرم افزار ها رو دانلود و نصب کنید و بعد به روش اون نرم افزاری که نصب کردید یک محیط conda بسازید و سپس اکتیو کنید ، بعد از فعال شدن تمام دستورات conda را میتوانید اجرا کنید.



1400/04/29 پاسخ


amir mohammad

سلام وقتتون بخیر من دوره ی پایتون رو به تازگی تموم کردم و دوست دارم توی حوزه ی نرم افزار کار کنم شنیده بودم با پایتون هم میشه میتونید کمکم کنید که چه آموزشی رو ببینم؟


پاسخ ادمین :

سلام بله با پایتون هم میشه اگر نرم افزار های تحت ویندوز منظورتون هست میتونید از کتابخانه tkinter و یا pyqt استفاده کنید و اگر منظور برنامه نویسی نرم افزار موبایل منظور بوده کتابخانه ای وجود داره به نام kivy و حتی محیط توسعه گرافیکی جذابی هم به اسم kivy md دارد شما با کیوی میتونید نرم افزار خود رو برای ویندوز , مک , اندروید و آی او اس خروجی بگیرید و استفاده کنید ، تمام مواردی که گفتیم آموزش هاش هم در یوتوب و هم در وب سایت های آموزشی ایرانی مثل همرویش و یا فرانش وجود دارد.



amir mohammad

خیلی ممنون


1400/04/29 پاسخ

نظر خود را وارد کنید